Ruta turistica a Solsona (Amèlia)

 Hola! Lectors del blog. 👀

Sóc l'Amèlia i faig 5è de primària. Aquest cop els mestres ens han deixat fer la notícia a nosaltres:

Aquest curs els mestres van tenir la gran idea d'afegir una classe, COM T'HO FARÀS?

Aquesta classe consisteix en que et deixen triar entre uns projectes, i llavors tu tries el que més t'agrada. 😉

Jo vaig triar fer una ruta turística i on jo era la guia.

És molt divertit... però... tardes més temps del que sembla... 😂

Jo he après més coses del que em pensava... El primer dia (el que vaig triar el projecte) em pensava que ja la podria fer a finals del primer trimestre... però no va ser així... després de dos trimestres i mig vaig aconseguir fer-la. (Va valdre la pena treballar dur durant tant de temps). ⏰

Dimecres 19 de maig, vam fer la ruta per Solsona.

El dia abans vaig tenir un atac de nervis... em pensava que no em sortiria bé... però en acabar els vaig preguntar:

-Us ha agradat? Que puc millorar?

I tothom em va dir que li havia agradat molt, em va il·lusionar molt sentir i veure que els havia agradat. 😏 (Encara que també em van dir coses que podia millorar... ES CLAR! Sempre es pot millorar!).


En definitiva, vam passar un matí MARAVELLÓS! 😍



2 comentaris :

  1. Amèlia vas estar fantàstica! Vam passar un matí molt divertit i ple d'aprenentatges. L'esforç i constància van valdre la pena. Gràcies :)

    ResponElimina