Ruta turística Sió



Hola, sóc la Sió i faig 5è a l'escola de Lladurs. 
Durant aquest curs, hem fet un projecte anomenat "Com t'ho faràs", on cada nen i nena podia escollir un d'aquests 3 temes; invent, ruta turistica o curtmetratge., i dur a terme el tema escolllit (el més autonomament possible). Jo, vaig voler fer ruta turistica, i el passat Dimecres 19 de Maig la vaig poder mostrar a gran part de l'escola.  Vam fer moltes activitats/jocs i vaig explicar coses al llarg de la ruta, crec que va sortir molt bé.

Trobo que ha sigut un projecte molt original, ja que cada nen i nena ha pogut experimentar el que és treballar autonòmament i a més a més amb un projecte a escollir per a que s'hi trobi còmode/a. En el meu cas, m'ho he passat molt bè i crec que els que van poder gaudir de la meva ruta, també. Us deixo un recull d'opinions d'algúna gent que va assistir a la meva sortida perquè ho pugueu comprovar:

Oriol: La ruta va estar xulissima, la informació estava molt bé i els jocs eren molt xulos i aptes tant per grans com per petits, peró, per mi va ser un pèl curta.

Cèsar: Ha estat un passeig encantador pel nucli antic de Solsona. Ens has fet descobrir indrets preciosos i ens has fet fixar amb elements que sovint passen desapercebuts. M'ha agradat molt! Has fet una molt bona feina. Felicitats!

Eira: La ruta va ser molt "guai", sobretot, em van agradar les activitats dels caps de biga.

Nerea: La ruta va ser molt interessant. Vam aprendre molt de la història de Solsona. La sió va estar genial!

Martí: En general ho vas fer mol bè, destaco l'activitat del "Joc del gegant", que em va agradar molt. 
                                          Si premeu la imatge, veureu un recull fotografic.





0 comentaris :