CdA de la Culla 16/17

DSCN3261 (Copy)

El 24, 25 i 26 de maig la colla de cicle inicial vam anar de colònies a Manresa, vam allotjar-nos a l’alberg del Carme i vam fer activitats del Camp d’Aprenentatge del Bages. Van ser uns dies carregats d’emocions, de vivències, d’aventures, de cansament... però vam tornar a Solsona amb molts bons records. 


  • Mira, mira, aquest llibre el tenim a l’escola David ! ( Emma )
  • A casa meva també tenim un passador com aquest amb la barra de fusta llarga ( Adrià )
  • M’ajudes a plegar el sac ? El meu pare no hi cap en aquest sac ! ( Amèlia )
  • Mira, mira, allà baixa un altre funicular! Xocarem ? ( Roger )
  • Jo vull dormir amb el Roger! Podem estar junts ? ( Susana )
  • Aquesta flor la vull posar a la capseta del records. Mira quantes coses hi tinc ! ( Sió )
  • Puc anar a jugar a pilota ? Ja m’ho he acabat tot! ( Pau)
  • Quina sort que la Teresa ens vagi a comprar un gelat, que bé ! ( Maria )
  • Jo aniria a ajudar a aquests aneguets si no poden nedar ! ( Àngela )
  • Mira, per aquí han passat ovelles, no veus aquest pèl ? ( Narcís )
  • Puc fer el què vulgui a la capseta? ( Joana )
  • Jo no vull verdura, a mi no m’agrada gens! ... i sort dels pèsols i la pastanaga, el nyanyo va fer menys mal ( Carles )
  • Aquest gelat m’agrada molt ( Júlia )
  • Mira, mira, els escolanets tenen els braços amagats ! ( Anna )
  • Quan hagi acabat de dinar, podré anar a escalar ? ( Aila )
  • Això és impossible! No podem treure el fang de l’aigua ( Panxo )
  • Pugem molt amunt amb el cremallera ( Paula )
  • La bandera està a mig pal perquè ha passat alguna cosa ! ( Pep )
  Tots portem dins les experiències viscudes aquests tres dies i amés a més en guardem els records que hem posat dins una capseta. Ara esperarem que arribi el curs vinent per tornar de colònies !

0 comentaris :