RUTA DE LA VINYET: Projecte "Com t'ho faràs!" 22/23

 Descobrim els carrers de Solsona




Hola, sóc la Vinyet i faig 6é a l’escola de Lladurs.

Ja fa uns quants anys que vam engegar el projecte “Com t’ho Faràs” a l’escola, on cada alumne escull un tema i el duu a terme durant el curs autònomament amb petits ajuts dels mestres. Jo, aquest curs, he escollit fer la ruta turística i el dimecres dia 14 de Juny la vaig mostrar a tota l'escola.Vam fer activitats, vam aprendre més sobre Solsona i ens ho vam passar molt bé!
Vam començar la ruta a la plaça Sant Roc i la vam acabar a la plaça del Camp, tot aquest recorregut endinsant-nos pels magnífics carrers de Solsona tot jugant i aprenent. Vam fer diverses parades per a les places i altres pels carrers com: el quarto dels gegants, la plaça Major, la Catedral, el carrer Llobera… A totes aquestes parades i moltes més, vaig donar informació relativa al lloc on érem. En algunes de les parades vam fer jocs sobre els gegants, els caps de biga…

En acabar la ruta, vam jugar una estona a la plaça del Camp i al parc del centre cívic. Quan ja era l’hora de marxar, em vaig sentir molt satisfeta de la feina feta i m’ho vaig passar molt bé i espero que els que van gaudir de la meva ruta, també!


Vinyet

0 comentaris :