RUTA DE LA MARTINA: Projecte "Com t'ho faràs!" 22/23

Dilluns, dia 19 de juny, vam fer la meva ruta que vaig estar preparant durant el 2n i 3r trimestre dins del projecte "Com t'ho faràs".
A les 9 vam quedar davant del bar Fargo o i allà vam començar a caminar. en direcció a Sant Bartomeu.
A la primera parada vaig explicar coses sobre algunes de les plantes i arbres de l'entorn: els roures, els pins, les alzines, el timó i el romaní. Un cop vaig acabar de donar la informació, vam jugar a la sardina.
Deprés del descans, vam continuar caminant fins a sant Bartomeu. Allà vam esmorzar i també els vaig donar informació sobre sant Bartomeu i alguns elements del paisatge que es veien des d'allà.
Vam aprofitar també per jugar a la bandera i ens vam posar ben esgarrinxats amb el sotabosc.
Un cop acabat el joc, vam baixar per un altre camí fins al Centre Tecnològic i com que ens sobrava bastant temps vam anar a la plana de Can Mascaró i allà vam poder descansar i jugar una bona estona.
En atansar-se l'hora se recollida, vam anar cap al bar Fargo i allà ens van venir a buscar.

Martina Fernández Bella

0 comentaris :